2008年10月2日

[English] Nice English Sample

Nice English Sample

By this I mean
按照先前所說的話我指的是
我的意思是
ex:
1. Don't think I am joking; I mean business.
不要以為我是在開玩笑,我可是當真的。

2. By "the cities" I mean the big cities in particular.
我所說的"城市" 主要是指大城市。
(這句的句型就和你提目的相似)

3. I realized what he meant.
我明白他的意思了。

沒有留言: